sejasjoga.1w.lv


SEJAS JOGAS PASNIEDZĒJA INGA GROMOVA
 Latviski По русский In English

KAKLA MUSKUĻU NOSTIPRINĀŠANAI UN DUBULTĀ ZODA LIKVIDĒŠANAI, SEJAS OVĀLA UN ACU PACELŠANA



KAS IR SEJAS MUSKUĻI
Vairumā gadījumu kā iemeslu sejas novecošanai var minēt sejas muskuļu saspringumu, nevis atslābumu. Krunkas sejā rodas sejas muskuļu atšķirīgā stiprinājuma dēļ. Sejas muskuļi ar abiem galiem stiprinās pie kaula it kā nostiepjot sejas muskuļus, tādēļ uz ādas krunkas neveidojas. Sejas muskuļiem abi muskuļa gali stiprinās pie kaula, bet pa vidu savijās ar mīkstajiem audiem. Šos muskuļus sauc par mīmiskajiem sejas muskuļiem un pateicoties tiem, mēs izpaužam savas emocijas ar grimasēm. Ilgstoši atrodoties sasprindzinātā stāvoklī, notiek muskuļu pretestība, jeb tonuss, kurā muskulis saīsinās un saspazmējas izveidojot krunku.
Savilktā starp uzacu krunka, jeb kā vēl viņu dēvē dusmu rieva bieži vien izveidojas no pārāk lielas koncentrēšanās, vai biežas dusmošanās. Zoda muskuļi saspazmējas no uzkrātiem aizvainojumiem, kā rezultātā lūpu kaktiņi noslīd uz leju. Krunkas ap lūpām rodas patstāvīgi turot lūpas savilktā, saspringtā stāvoklī, atainojot neapmierinātību. Seja, kakls un ķermenis ir savstarpēji saistīts caur muskuļu ķēdēm. Savilkums mugurā, starp lāpstiņām vai kakla muskuļos tieši var atsaukties arī sejā un vizuāli atspoguļoties kā noslīdējis sejas ovāls, vai padziļināta deguna mutes rieva. Ar gadiem mazinās kolagēna un elastīna sintēze saistaudos, palielinās šķidruma aizture audos un tūskas problēma sejā sāk kļūt aktuāla. Tūskas iemesli var būt dažādi, viens no biežākajiem ir šķidruma uzkrāšanās muskuļu pārmērīgā tonusa vietās, jeb savilktos saīsinātos muskuļos, kas traucē limfas un venozo atteci. Kolagēns zaudē savu formu, āda paliek plāna un sausa, kuru rezultātā parādās krunkas.
Pateicoties muskuļu stimulācijai un dinamismam, īpašiem elpošanas vingrinājumiem, akupresūrai, vērtīgām barības vielām, minerāliem, vitamīniem un pietiekošam šķidruma daudzumam, iespējams panākt lieliskus rezultātus. 

VINGROJUMS KAKLA MUSKUĻU STIPRINĀŠANAI UN DUBULTĀ ZODA LIKVIDĒŠANAI

 Mērķis:

Vingrinājums likvidē dubulto zodu, nostiprina kakla muskuļus un uzlabo mugurkaulu. Ļoti labi šo vingrinājumu pielietot pie akūtām kakla sāpēm, strutojoša kakla.
Šajā brīdī notiek spēcīga asinsrite un apskābekļošanās, ko panākam gan ar muskuļu stimulāciju, gan ar dūrīti spiežot uz akupresūras punktiem.
 Vingrojums: 
Paliekam dūrīti zem zoda un plati veram vaļā un ciet muti, bet ar dūrīti veicam pretspiedienu, tā lai grūtāk muti virināt. Pirms tam spēcīgi ieelpojam pilnas plaušas un aizturam elpu. Vingrojumu veicam elpas aiztures brīdī, tik ilgi, cik atļauj ievilktais gaiss. Vingrinājumu veicam trīs ieelpās.


VINGRINĀJUMS – SEJAS OVĀLA PACELŠANAI UN NOSTIPRINĀŠANAI


 Mērķis:
Vingrinājums nostiprina sejas ovāla muskuļus un paceļ noslīdējušo sejas ovālu. Vēl vingrinājums palīdz likvidēt krunciņas apkārt mutei un nostiprināt mutes gredzenveida muskuli.
Vingrojums:
Ar rokām apņemam un nospriegojam sejas ovālu - paceļot uz augšu un uz sāniem. Izteikti ar lūpām klusām sakām burtus - “Ūūū” , tā, ka lūpas savelkas kopā un krievu burtu “Ы”, lai mute ir nedaudz plati vaļā un mēles sakne nedaudz rīklē. Vingrojumu veicam elpas aiztures brīdī, burtus atkārtojam tik ilgi, cik atļauj ievilktais gaiss. Vingrinājumu veicam trīs ieelpās. Ja katru dienu veiksiet šo vingrinājumu, jau pēc nedēļas redzēsiet pirmos rezultātus.

VINGRINĀJUMS – ACU MUSKUĻU NOSTIPRINĀŠANAI UN KRUNCIŅU, JEB “VĀRNU KAJIŅU” LIKVIDĒŠANAI


Mērķis:
Vingrinājums nostiprina acu muskuļus, likvidē krunciņas zem acīm un saucamās “vārnu kājiņas”. Ļoti labi paceļ noslīdējušās acis un piepilda tukšās vietas. 
Vingrojums:
No rokām izveidojam, tādas, kā brilles – saliecot pusaplītī rādītājpirkstu ar īkšķi. Novietojam apkārt acīm, piespiežot pirkstus cieši pie ādas. Uzmanību: pirkstiem jābūt cieši piespiestiem, neatstājot sānos šķirbas. Kad “brilles” novietotas, tad pirkstus paplešam uz sāniem, it kā palielinot apļa lielumu un nospriegojot ādu ap acīm, tik daudz, cik atļauj āda, nenodarot sev pāri. Spēcīgi žmiedzam ciet un vaļā acis. Vingrojumu veicam elpas aiztures brīdī, tik ilgi, cik atļauj ievilktais gaiss. Vingrinājumu veicam trīs ieelpās. Vingrojuma laikā acu muskuļiem jāsavelk pirkstus mazākā “briļļu” aplītī un atkal lielākā.




 
Aicinu visus interesentus uz Sejas jogas nodarbībam, kur praktiski apgūsiet dažādas elpošanas tehnikas, akupresūru un vērtīgus sejas vingrinājumus, kas sakārtos, ne tikai jūsu veselību, bet uzlabos ārējo izskatu. (Nodarbības maksa -10,00Eur)
Nodarbības notiek:
Rīgā - otrdienās pl.18-19:00, Merķeļu 11, 3stv. durvju nr.315
Valmierā - trešdienās, pl.18-19:00, Rīgas 7-1, Centrā BALTI
Obligata iepriekš pieteikšanās pa tālruni: 27602019

Ja saorganizē cilvēku grupiņu no 5 un vairāk, tad braucu arī uz mājām vai citām pilsētām. (Iepriekš gan vienojoties pa talruni)
Komentāri (0)  |  2012-09-11 00:18  |  Skatīts: 6656x         Ieteikt draugiem       TweetMe   
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ